China reis DGW 2015

Eindelijk weer WiFi

Hallo allemaal,

Na een lange tijd hebben we eindelijk weer WiFi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We zijn zondag goed aangekomen en met een busje naar het instituut gereden. Daar wachtte een lunch op ons. Alles was warm, wat wij niet gewend zijn, dus de meeste aten weinig. Na de lunch hebben we een openingsceremonie gehad waarbij iedereen zichzelf heeft voorgesteld in het Chinees. Na het avondeten zijn we vroeg naar bed gegaan en hebben lekker geslapen.

Maandag na het ontbijt hebben we drie en een halfuur les gehad en 's middags hebben de meeste yuan gepind en daarna hadden we handenarbeid. We hebben een sleutelhanger gemaakt van kralen. Na het avondeten onze eerste Wushu les, veel bewegen schreeuwen! Na de wushu les zijn er nog foto's gemaakt van het vuurwerk

Smile

Dinsdag, om 08.30 zijn we vertrokken naar het plein van de hemelse vrede en de verboden stad. Het is er heel groot en druk, want hier hebben ze ook vakantie, vanwege het Chinees nieuwjaar. Het is daar heel groot en er zijn nog een paar pleinen voor.
De meesten hier waren heel populair, iedereen wilde met de groep op de foto ;)

Na het middag eten naar de zijdemarkt geweest waar iedereen zijn inkopen heeft gedaan! Iedereen heeft super veel gekocht. We hadden vier uur de tijd. De Chinese economie groeit dit jaar met minimaal 1% extra

Wink

Na het avondeten hebben we ons muzikaal uitgeleefd op ABBA en Michael Jackson tijdens de karaoke! Het zal morgen stil zijn in de bus

Wink

Nu is het 21.25uur dus wij gaan lekker slapen!

Tot Morgen!!

Klaas Clements

Mooi verslag! Bedankt! Het klinkt allemaal erg goed en gezellig! Hartelijke groeten aan allen.

Clemens en Karin

Hallo Roos,

Wat bisar dat je zooooo ver weg zit joh, maar je klinkt als ik dit allemaal lees heel enthousiast, dus blijf schrijven en genieten, tot snel weer horensxxxxxxxxxxxxxx

Jolanda

Veel plezier jullie allemaal op de Chinese muur !!
Geniet ervan ????